2012. június 7., csütörtök

Naturals arctisztító és arcmaszk + körömerősítő

Ebben a hónapban az Avon katalógusban volt egy jó kis akció. Méghozzá 3 Naturals termék le volt árazva (600Ft-ra), és úgy gondoltam, hogy ezt az akciót nem lehet kihagyni, így rendeltem egy Naturals uborka és teafa 2 a 1-ben arctisztító és tonikot és mellé egy ugyanúgy uborka és teafa lehúzható arcmaszkot.
Az arctisztító nagyon jól habzik, és szépen tisztít. Nagyon puha és friss utána a bőröm, szóval csak jót tudok mondani róla.
Nekem ez életem első lehúzható maszkja, szóval nincsen összehasonlítási alapom... Nekem az állaga érdekes volt, sőt az illata se tetszett nagyon de ugyebár nem is az a fontos. Nem mértem az időt, úgy 15-20 perc után kezdett az arcom széleim feljönni a maszk. Mellesleg a finishben már volt egy kis feszülő érzés, de gondolom ez normális.

Aztán mikor úgy éreztem, hogy minden pont rendesen megszáradt, akkor megfogtam az egyik szélt ami feljött már, és lehúztam. Baromi jó, nem foltokban jött le, hanem szépen egészben! Ittis csak azt tudom mondani, hogy jól tisztít, talán miteszer gyilkos is kissé, és elképesztően puha lesz utána az arcunk.
Aztán a körömerősítő. Az én körmeim imádnak letörni, repedezni és piszkosul könnyen hajlanak... Szóval nem bírtam tovább, be kellett szereznem egy erősítőt... Volt a katalógusban három is, szépen rájuk kerestem a neten (mire is jó, ha nem erre?), teszteket, véleményeket, tapasztalatokat olvastam. Úgy emlékszem, a legtöbb jó szó a Strong Results nevezetű erősítőre jött.

Ez is szépen le volt akciózva, hát beikszeltem, mint rendelés. Miután megjött rögtön ki is próbáltam. A szaga eléggé büdös, és még pár órával a felvitel után is eléggé megérződik... Az én körmöm pár percen belül szépen beszívja, aminek nagyon örülök, mert így tudok közben körömlakkot használni, bár most direkt jó rövidre levágtam őket, hogy már szépen erősen nőjenek ki.

Mint olvasható, mivel rövid körmökre raktam és még nem nőnek túl gyorsan, nem tudok róla véleményt alkotni, hogy végülis hogyan használ, majd megosztom veletek.


Összegezve nagyon örülök ennek a két Naturals terméknek... Eddig csak egy gránátalmás szettem volt (testápoló+tusfürdő+testpermet), amit nagyon is szerettem + őket is egy jó kis akcióba vettem. Ezért szeretem a katalógusokat, mert főleg itt a Naturals termékek nagyon jók, és ha kifog az ember egy jó leárazás, hihetetlenül olcsón be tud szerezni egy jó terméket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése