2012. június 21., csütörtök

Mentás arcvíz és kefíres-meggyes arcpakolás

Mentás arcvíz:

Most döbbentem rá, hogy van  itthon menta, amit én kifejezetten imádok, és rögtön is agyaltam, hogy mit lehetne belőle csinálni, hisz nem csak ízesítésre jó. Végül az arcvíz mellett döntöttem. 
Szedjünk másfél-két maroknyi mentát, bár nekem egy maroknyi is bőven elég volt, majd apró darabkákra vagdossuk, és öntsünk rá 2 evőkanálnyi ásványvizet és kotyvasszuk őket össze.

Hagyjuk állni pár percig, hogy a menta kieressze magából azokat a csudijó dolgokat, amik táplálják a bőrünk. 

Ha kész, fogjunk egy vattapamacsot, mártogassuk bele, majd vigyük fel az arcunkra. Esetleg a kis mentaleveleket még rá lehet dörzsölni a bőrünkre.

De ha nincs otthon menta, csak szárított akkor egy éjszakát a vízbe kell hagyni, hogy visszanyerje nedvességtartalmát! 

Ez a kis arcvíz igazi wellness a bőrünknek, felfrissíti, táplálja és különösen sima lesz utána.
így nézett ki az enyém, bár még apríthattam volna...
Kefíres-meggyes arcpakolás:

Magozzunk ki 4-5 szem meggyet, majd adjunk hozzá egy nagy evőkanál kefírt/natúr joghurtot. Turmixoljuk össze, majd vigyük fel az arcunkra és a nyakunkra.

Összehúzza a pórusokat, frissíti, feszesíti a bőrt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése